HTML

Where the wild roses grow

Friss topikok

  • FruzsAlo: Abban is lehet, de emberben is. A hal meg gerinces és van bele szal sztem abban is lehet. Én szere... (2008.10.27. 19:22) Galandféreg
  • Stevie!?: jah, az volt a legjobb rész xD (2008.10.27. 16:14) Gány
  • FruzsAlo: Nemtom, de eszembe jutott, hogy Krisz tisztára ki fog borulni, ha ő is elolvassa. Mert tod a jól b... (2008.10.26. 13:11) Áldott szünet!
  • Stevie!?: nincs mit ^^ és rám is számíthatsz mindig ^^ kivéve ha összejössz Krisszel... bocs, de azt nem bír... (2008.09.20. 18:35) Miért van ennyi nyomorék a földön? És ez nem költői kérdés...
  • Stevie!?: óóó! azt láttuk éneken. voltak benne +18as részek ^^ vagy ez egy másik mese? xD (2008.09.17. 18:45) Fárasztó napok

Linkblog

2008.09.24. 20:47 FruzsAlo

Höhhööö

A bejegyzés címe igen értelmes, de egyszerűen nem tudok mit adni neki. Nah mindegy.

Nagyon örülök, mert végre vannak képek Raquról és Aloról is vannak tök jó új képek. Már úgy várom, hogy menjek Spanyolországba. Amit biztos, hogy veszek: 2 ESDM cd és soksok Alos cucc. De várom már ^^

Elmúlt napok igen eseménytelenek voltak. Tegnap Istivel faggattuk Nesit, hogy mondja el "nagy" titkát, de nem mondta el és már mennem kellett. De amúgy tényleg semmi extra nem történt velem ezen a héten. De a hétvége nagyon jó lesz. Megyünk Pestre a Bodies-ra és a Csodák palotájába. Ott utoljára 4.-es koromban jártam, szóval jó rég.

Megpróbáltam ma pár ikont csinálni, de nem nagyon ment, így fel se rakom. Ne kapjatok itt este nekem szívinfarktust. Elég, ha én szörnyülködöm magamon.

Holnap már lesznek f1-es képek! (Bár megsúgom, hogy azt hittem, hogy ma csütörtök van, de mégsem) Már várom őket nagyon.

Ma írtam németből, nem volt nehéz. Jobb így, mint szóban. Sokkal jobban lehet gondolkodni. Ez a fránya 2000 m tesin. El vagyok szokva a futástól. Tavalyi eredményemet 2 perccel lerontottam. Egyszerűen lelki erőm nem volt futni. Borzalom...

Bocsi, hogy most nem írok olyan sokat, de amúgysem szeretem a hülyeségeimmel fárasztani az elméteket. Egyszóval a bejegyzést egy képpel és videóval zárom, Raquról ^^ És a képre kattintva juthattok el a videóhoz.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr89680038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása