HTML

Where the wild roses grow

Friss topikok

  • FruzsAlo: Abban is lehet, de emberben is. A hal meg gerinces és van bele szal sztem abban is lehet. Én szere... (2008.10.27. 19:22) Galandféreg
  • Stevie!?: jah, az volt a legjobb rész xD (2008.10.27. 16:14) Gány
  • FruzsAlo: Nemtom, de eszembe jutott, hogy Krisz tisztára ki fog borulni, ha ő is elolvassa. Mert tod a jól b... (2008.10.26. 13:11) Áldott szünet!
  • Stevie!?: nincs mit ^^ és rám is számíthatsz mindig ^^ kivéve ha összejössz Krisszel... bocs, de azt nem bír... (2008.09.20. 18:35) Miért van ennyi nyomorék a földön? És ez nem költői kérdés...
  • Stevie!?: óóó! azt láttuk éneken. voltak benne +18as részek ^^ vagy ez egy másik mese? xD (2008.09.17. 18:45) Fárasztó napok

Linkblog

2008.09.17. 18:11 FruzsAlo

Fárasztó napok

Bocsi, hogy pár napig nem írtam, de jóformán csak este bedőltem az ágyba, olyan fáradt voltam. Tegnap még színház is volt, ami 22.15-ig tartott. De legalább túl vagyok a hét 2 témazáróján. Köszönöm azoknak, akik lélekben szurkoltam nekem ^^

Kezdeném egy jó kis idézettel, Dávid Sándor rovatából. Én halálra röhögtem magamat. Micsoda biológiai kifejezés:

"Hamilton pedig azért nem tartozik közéjük annak ellenére, hogy már együtt is gokartoztak, mert a Forma-1 történetében először, újonc létére azonnal a mezőny (egyik) legjobb autójába ülhetett, s ez eltorzította a közöttük lévő természetes kiválasztódás lehetőségét."

Behaltam rajta.

Hétfői napom elég zsúfolt volt, de legalább megérte, mert egész jól sikerült a biosz. Bár még nem osztotta ki. És hálistennek semmi egetrengető hülyeséget nem írtam bele. Ma írtunk törit, amivel jól megszenvedtem tegnap, meg ugye dupla éneken :P Miért ti vajon mit csináltok dupla éneken? Aludni nem volt kedvem, így hát tanultam. Majd még fogom az energiámat ilyenre pazarolni... Nem olyan családból származom én. Felesleges dolgokra amúgy is allergiás vagyok :P

Egész végig tanultam tegnap, hogy a színházra kész legyek, de nem nagyon sikerült a végére érnem. No nem baj. My fair lady-t néztük, nagyon jó volt a darab. Sokat nevettem rajta, főleg Eliza vicces beszédén, akit Kuthy Patrícia alakított, aki a kedvencem a Mórizc Zsigmond színház társulatából. Igaz, hogy a történet nagyon egyszerű volt, és meg lehetett volna csinálni rövidebben is a darabot, mert a végén már nagyon-nagyon álmosak voltunk. Ott mondtuk, hogy ne tapsoljuk vissza őket, hanem menjünk haza :P De tényleg jó volt a darab, csak hosszú. Valival nagyon sokat röhögtünk, főleg Puskás Tivadaron, mert nagyon vicces karaktert alakított és ááá, a filozófiája... Behaltam. Ráadásul részeges apát játszott, szóval képzelhetitek...

Ma örültem, hogy túléltem a töri dogát, bár igen érdekes kérdések merültek fel bennem a tananyaggal kapcsolatban, de inkább megtarom magamnak. Nehogy hülyének nézzetek :P Vagy már lehet, hogy késő...

Még írok szerintem este, ha történik valami érdekes, de ha nem, akkor nem.

Új elnevezést kaptunk a tesitanártól: eddig bugyogósok voltunk, most betétesek lettünk. Vali fennhangon megjegyezte, hogy ő tamponos. Kreatív a fickó, kíváncsi vagyok legközelebb mik leszünk.

Nah pá drágáim ^^

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr20668320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevie!? 2008.09.17. 18:17:28

az ének szar. vagyis nem szar, de ne rabolják az időnket ilyesmivel. nekem csak egy énekem van, olyankor gondolkodom az élet nagy kérdésein, pölö, hogy Bocit, vagy Milky Way-t vegyek... az élet nehéz

FruzsAlo 2008.09.17. 18:22:37

Én azon gondolkodom, hogy az a kibaszott Háry János miért nem bírta tarkón lőni magát, mert akkor nem kéne a hülye kalandjait tanulni, meg Örzse miért nem hagyta el a francba is!!! Jobban járt volna...

Stevie!? 2008.09.17. 18:45:17

óóó! azt láttuk éneken. voltak benne +18as részek ^^ vagy ez egy másik mese? xD
süti beállítások módosítása