HTML

Where the wild roses grow

Friss topikok

  • FruzsAlo: Abban is lehet, de emberben is. A hal meg gerinces és van bele szal sztem abban is lehet. Én szere... (2008.10.27. 19:22) Galandféreg
  • Stevie!?: jah, az volt a legjobb rész xD (2008.10.27. 16:14) Gány
  • FruzsAlo: Nemtom, de eszembe jutott, hogy Krisz tisztára ki fog borulni, ha ő is elolvassa. Mert tod a jól b... (2008.10.26. 13:11) Áldott szünet!
  • Stevie!?: nincs mit ^^ és rám is számíthatsz mindig ^^ kivéve ha összejössz Krisszel... bocs, de azt nem bír... (2008.09.20. 18:35) Miért van ennyi nyomorék a földön? És ez nem költői kérdés...
  • Stevie!?: óóó! azt láttuk éneken. voltak benne +18as részek ^^ vagy ez egy másik mese? xD (2008.09.17. 18:45) Fárasztó napok

Linkblog

2008.09.20. 18:28 FruzsAlo

Miért van ennyi nyomorék a földön? És ez nem költői kérdés...

Juj, a tegnapi napom... Köszönöm mindenkinek, aki próbált felvidítani ^^ Főleg Istinek, Klaunak és Szandynak. Jah és Jennynek is ^^ Jó tudni, hogy vannak igaz barátaim. Rám is mindig számíthattok. Viszont egyesekben nagyon csalódtam. De már nem érdekel, nem ér annyit, hogy ezen rágódjak.

Mai napom nagyon szupi volt. Reggel korán keltem és mentem angolra, de előtte nem hagyhattam ki az új hiperszuper Micimackót. Ez a Dalma név esküszöm üldöz engem, merthogy az új Róbertgidát most Dalmának hívják. És a tesóm volt 2 szerelmét is és Isti tesóját is, és Isti osztálytársát is (majdnem rosszat mondtam :P) Nahjó nem vagyok gonosz.

Délután voltam Klauéknál. Persze ismét kalandos volt az utunk, ugyanis nagy elhatározással elindultunk a papírboltba mondván, hogy tuti nyitva lesz. Meg se fordult a fejünkben, hogy nincs nyitva. És zárva volt... De így legalább nem késtük le a buszt. Juj olyan jó volt megint menni, igaz a körülmények nem feleltek meg a biciklizéshez, de el tudjuk mi magunkat foglalni. Alo, Raqu, disneyképkeresés, ugrálós fotók, hülye fejeim és még sok minden más. Aranyköpés: Eges képek

Tök jó volt a Topmodell leszek! Klau is választott kedvencet neki Brooke nekem meg Caridee. Jó volt együtt nézni. Kaptam Klau anyukájától egy cuki kis noteszt és töksoksok Alos képet. Imádooom ^^ Annyira jó a kezembe fogni őket, mert azért gépen is jók, de így jobbak. Majd legközelebb mappázunk, mert most nem jött össze :( De a képeeek ááá ^^ Immmádom!!!

Most már itthon vagyok és várom, hogy Klau küldje át a képeket. Este pedig Gyűrűk urát fogok olvasni valószínűleg, de lehet, hogy nem. Majd meglássuk. Nah további jó szombatot!!!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr1673100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevie!? 2008.09.20. 18:35:15

nincs mit ^^ és rám is számíthatsz mindig ^^ kivéve ha összejössz Krisszel... bocs, de azt nem bírnám elviselni... :$ fúúúj, Róbertgida maradjon Róbertgida... Micimackó mi lesz, Gecimaci??? wááá... xD
süti beállítások módosítása