HTML

Where the wild roses grow

Friss topikok

  • FruzsAlo: Abban is lehet, de emberben is. A hal meg gerinces és van bele szal sztem abban is lehet. Én szere... (2008.10.27. 19:22) Galandféreg
  • Stevie!?: jah, az volt a legjobb rész xD (2008.10.27. 16:14) Gány
  • FruzsAlo: Nemtom, de eszembe jutott, hogy Krisz tisztára ki fog borulni, ha ő is elolvassa. Mert tod a jól b... (2008.10.26. 13:11) Áldott szünet!
  • Stevie!?: nincs mit ^^ és rám is számíthatsz mindig ^^ kivéve ha összejössz Krisszel... bocs, de azt nem bír... (2008.09.20. 18:35) Miért van ennyi nyomorék a földön? És ez nem költői kérdés...
  • Stevie!?: óóó! azt láttuk éneken. voltak benne +18as részek ^^ vagy ez egy másik mese? xD (2008.09.17. 18:45) Fárasztó napok

Linkblog

2008.10.27. 19:17 FruzsAlo

Galandféreg

Bocsi, muszáj mégegyszer írnom ma. Szóval elolvastam A balekot... Ilyen típusú könyvet még sosem olvastam és wááá annyira jó volt. Annyi fordulat volt benne, hogy néha már azt se tudtam, hogy most ki amerikai? Meg egyáltalán ki kicsoda? És végén Thomas szerencsére azzal a csajjal jött össze, akit én akartam. Istire való tekintettel nem írom ki a nevét! De kedves vagyok...

Képzeljétek, hogy apa sütött halat és mit találtam benne? Egy galandférget... Vagyis apa szerint az nem az volt, hanem vmi ideg, de tutira galandféreg volt, nyakamat teszem rá. Szegény hal végül mégse a féregtől halt meg, hanem azért mert kifogták. Ez sokkal humánusabb.

De áh Hugh Laurie olyan jóóóó könyvet írt! Tele van olyan poénnal, ami néha morbid, de akkor is wááá :D Tesóm még mindig OLVAS (megsúgom, hogy karbantartás van a Silkroadon szal értitek) :D És eddig semmilyen dominikos kérdést sem tett fel, mint a hp filmeken a mozikban: "Ez ki? Ő meg, hogy kerül ide? Az Ron?" Erre én csak azzal felelek, hogy nemtom bazdmeg :D

Erős nyakat!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr68735035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevie!? 2008.10.27. 19:21:16

Oh, Fruzsy, te olyan kedves vagy xD
Na látod, én ezért nem eszek halat. De galandféreg nem a disznóban szokott lenni? :D Szurkolok tesódnak, hogy befejezze a könyvet ;)

FruzsAlo 2008.10.27. 19:22:47

Abban is lehet, de emberben is. A hal meg gerinces és van bele szal sztem abban is lehet. Én szeretem a halat, mert nem hízlal úgy, mint a többi hús és még finom is :P
Hát nem vennék rá mérget, hogy elolvassa, amúgy a ds chatbe jó h betetted az új hp6 trailert, sose találtam volna meg :D
süti beállítások módosítása