HTML

Where the wild roses grow

Friss topikok

  • FruzsAlo: Abban is lehet, de emberben is. A hal meg gerinces és van bele szal sztem abban is lehet. Én szere... (2008.10.27. 19:22) Galandféreg
  • Stevie!?: jah, az volt a legjobb rész xD (2008.10.27. 16:14) Gány
  • FruzsAlo: Nemtom, de eszembe jutott, hogy Krisz tisztára ki fog borulni, ha ő is elolvassa. Mert tod a jól b... (2008.10.26. 13:11) Áldott szünet!
  • Stevie!?: nincs mit ^^ és rám is számíthatsz mindig ^^ kivéve ha összejössz Krisszel... bocs, de azt nem bír... (2008.09.20. 18:35) Miért van ennyi nyomorék a földön? És ez nem költői kérdés...
  • Stevie!?: óóó! azt láttuk éneken. voltak benne +18as részek ^^ vagy ez egy másik mese? xD (2008.09.17. 18:45) Fárasztó napok

Linkblog

2008.09.13. 17:10 FruzsAlo

Szombatocska Fruzsy módra

Felkeltem arra, hogy milyen hideg van. Úgy fújt a szél, még jó, hogy nem fagytam meg. Nekem is van azért eszem, éjszakára nyitva hagyni az ablakot. Sikeresen "túlaludtam magam" Szandy szavaival kifejezve.

Lementem a gyümölcskarneválra, ami tök jó volt. Nekem főleg az afrikai táncosok tetszettek, az a duma, egy fogyatákos meg beállt közéjük táncolni. Nyugi nem én voltam, de nagyon megtapsoltam őket. Jött a 4 for dance, és egy karnyútásnyira voltak tőlem. Nem semmi. Gondolkoztam, hogy szaladjak-e az autójuk után autogramért, de inkább nem szaladtam. Még meglát valaki és oda a jóhírem. Már ha van nekem olyan :P

Délután f1 előtt angolt tanultam, aztán jött az időmérő. Mondhatom izgi volt, de nekem legjobban Domcsi beszólásai tetszettek: "Fruzsy, egy f1-es autó, hogy tud úszni a pocsolyán? Még egy béka se tud!" Egyszóval elvoltunk. Örülök, hogy Hami csak 15 lett. Mondjuk Alo se szerzett jó helyezést, de ügyes volt nagyon ^^ Vettelnek örülök, végre nem valami béna szerencsétlen pilóta szerzett pole-t szuper autóval, hanem egy tehetséges fiú lassú autóval. Egyszóval megérdemelte, és már régóta jól ment időmérőkön.

F1 után topmodell leszek!-et néztem, szerencsére nem esett ki a kedvencem, de jó képet csinált nagyon. Buta szőkét kellett eljátszania :D Bár az a csaj elég szemét volt, amikor elfoglalta egy másik csaj ágyát és ráöntötte az ásványvizét. Az durva volt, én megtéptem volna az biztos. Vagy amikor elmegy wc-re visszafoglaltam volna az ágyamat :P Háborúban mindent szabad.

Most fórumon tengetem az estémet és msn-ezek Istivel, aki nagyon okos, úgyhogy megnyugodhat, mert fel fogják venni. Ha meg nem, akkor beszélek az igazgatóval, hogy mit képzel... Majd megveretem valakivel :D

Nah további szép napot drágáim, még fogok ma írni!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fruzsalo.blog.hu/api/trackback/id/tr27661911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevie!? 2008.09.13. 17:13:56

oh, Fruzsy xD köszi ^^ oké, ha nem vesznek fel, az igazgató nem ússza meg :D ja és jól tetted, hogy nem szaladtál holmi 4 for Dance után :D még ha Alo lenne xD

FruzsAlo 2008.09.13. 17:15:13

De azt már bánom, hogy nem táncoltam az afrikaiakkal, mekkora buli lett volna. Persze egyedül voltam és így nem, de ha jöttek volna a csajok ááá :D
süti beállítások módosítása